Saturday, August 29, 2009

Maklumat Tambahan: Apa Manfaat Kepada Anda Menjadi Dealer Avon

PELUANG UNTUK MENCAPAI IMPIAN ANDA


Anda mampu menentukan kehidupan anda. Anda bukan sahaja menguasai satu perniagaan yang baru malah gaya hidup yang lebih hebat.
Apabila anda menjadi Wakil Avon, anda adalah bos anda sendiri. Anda menetapkan segala matlamat anda. Menerusi usaha dan semangat membara anda, anda mampu menetapkan segala matlamat anda.
Anda boleh memulakan suatu perniagaan yang mempunyai suatu landasan kejayaan yang telah terbukti dinikmati oleh jutaan wanita di serata dunia - dengan yuran permulaan yang nominal. Avon menawarkan anda kebebasan tanpa had. Tiada had atas kejayaan anda dari segi kewangan atau peribadi.

APAKAH KELEBIHANNYA KEPADA SAYA?

Avon menawarkan anda peluang pendapatan yang setanding dengan cita-cita anda. Binalah satu perniagaan jualan langsung yang cemerlang dengan menjual satu rangkaian lengkap produk kecantikan, fesyen dan cernderahati yang boleh anda menfaatkan dari kestabilan dan integriti syarikat jualan langsung terbesar di dunia. Di samping itu, anda juga boleh menikmati satu jaminan kepuasan atas semua barangan Avon serta pengiklanan dengan pasaran yang luas dan pengesahan selebriti.



Raihlah lebih banyak keuntungan melalui peluang pemasaran bertingkat Avon yang terunggu – Avon Sales Leadership. Kembangkan perniagaan dan pendapatan anda dengan melantik dan memberi motivasi kepada kumpulan jualan anda sendiri.

Mulai hari ini anda boleh membina suatu perniagaan yang berpotensi untuk menjana pendapatan dan perkembangan peribadi diri tanpa had, tanpa batas umur, latar belakang, tahap pendidikan atau pengalaman kerja terdahulu.

AVON BANTU ANDA UNTUK BERJAYA?

Sebagai Wakil Avon, Anda berpeluang menikmati:-

  1. Modal permulaan yang minimal.
  2. Mudah menjual dengan Risalah Kemuncak Avon yang menarik.
  3. Peluang pendapatan yang menarik.
  4. Tetapkan masa anda sendiri.
  5. kemudahan kredit untukWakil yang layak.
  6. Sokongan dan latihan yang sedia ada untuk menjayakan perniagaan anda.
  7. Barangan mudah didapati di Butik Kecantikan Avon seluruh negara.
AVON SYARIKAT JUALAN LANGSUNG TERBESAR DI DUNIA

Komitmen kami terhadap kejayaan wanita (dan lelaki) telah menjadikan kami satu syarikat jualan langsung yang terbesar di dunia dengan lebih 5 juta Wakil Avon lebih dari 100 buah negara, dan membolehkan produk kecantikan bertaraf antarabangsa diagihkan kepada pelanggan di serata dunia.

Misi kami ialah untuk memberikan kuasa terhadap wanita (dan Lelaki) dari segenap lapisan masyarakat dan membantu mereka untuk membentuk kehidupan yan lebih bermakna untuk diri sendiri dan juga keluarga mereka. Kami masih komited terhadap visi ini sebagaimana kami komited ketika syarikat ini ditubuhkan pada 1886.

MENGENAI AVON SALES LEADERSHIP


BAGAIMANA SAYA INGIN MULAKAN?

Dengan yuran yang cuma lebih tinggi sedikit dari sebatang gincu, anda boleh memulakan perniagaan anda sendiri. Tambahan daripada itu, Avon adalah peneraju jualan langsung terbesar dunia dalam barangan kecantikan dengan jualan tahunan mencecah USD9 billion.

Sertai 5 juta Wakil Avon di serata dunia yang menikmati peluang pendapatan dan kejayaan peribadi.

Hubungi Sales Leader yang memperkenalkan Avon ini kepada Anda. Nombor telepon dan alamat email tertera di laman web ini di atas. Paling Mudah, anda isikan borang permohonan elektronic yang terdapat di bahagian atas laman web ini. Kami akan membantu anda berjaya: Bersama Avon, anda sedang menceburi satu perniagaan sendiri dan tidak sendirian.

ISI BORANG PERMOHONAN JADI DEALER AVON

APAKAH KELEBIHANNYA KEPADA SAYA?
  1. Nikmati Kebebasan Kewangan.
Bayangkan kehidupan anda jika potensi pendapatan adalah tidak terbatas. Alami satu kehidupan yang anda selalu impikan untuk diri anda dan keluarga anda.

   2. Pengaruhi orang lain dengan Peluang Pendapatan Avon.

Selaku seorang Sales Leader, anda boleh membahagiakan hidup orang lain dengan berkongsi Peluang Pendapatan Avon.

   3. Perolehi kemahiran professional yang bernilai.

Anda akan mempelajari kemahiran perniagaan baru yang terus menjadikan anda berpengetahuan dan cemerlang.

   4. Alat bantuan perniagaan yang eksklusif bagi menyokong pertumbuhan perniagaan anda.

   5. Perolehi pengiktirafan dan ganjaran.

Anda akan diberi ganjaran di atas dedikasi anda sebagai Sales Leader. Ramai Sales Leadership Avon telah mendapat percutian insentif, pengiktirafan dan bonus-bonus tambahan melalui program-program eksklusif.

AVON BANTU ANDA UNTUK BERJAYA

3 langkah mudah untuk berjaya dengan AVON:
  1. Avon bertaraf dunia.
  2. Kongsi Peluang Pendapatan Avon bersama orang lain.
  3. Tunjuk bagaimana melakukan apa yang anda lakukan kepada orang lain.
KELAB GOLDEN CIRCLE AVON


Apa itu Kelab Golden Circle (GC)?

GC atau Golden Circle adalah Kelab yang mengiktiraf wakil Avon yang mencapai sasaran jualan bersih peribadi yang ditetapkan.

Ada 4 tahap keahlian:
  1. Unit Executive - mengiktiraf mereka yang mencapai jualan bersih peribadi RM 5,000 sehingga RM 11,999 setahun.
  2. Unit Manager - mengiktiraf mereka yang mencapai jualan bersih peribadi RM 12,000 to RM 29,999 setahun.
  3. Senior Unit Manager - mengiktiraf mereka yang mencapai jualan bersih peribadi RM 30,000 to RM 69,999 setahun.
  4. Unit Director - mengiktiraf mereka yang mencapai jualan bersih peribadi RM 70,000 ke atas.
Ahli Majlis Presiden - Mengiktiraf 10 GC terbaik dalam negara.

ISI BORANG PERMOHONAN JADI DEALER AVON

APAKAH KELEBIHAN GC KEPADA SAYA?
  1. Sebagai seorang ahli Golden Circle, anda berhak dilindungi dengan Skim Perlindungan Insuran Kemalangan Peribadi sehingga RM 100,000 berdasarkan kepada status GC anda (rujuk kepada Buku Insentif untuk maklumat lanjut).
  2. Anda juga berhak menikmati pelbagai kelebihan menarik eksklusif hanya untuk ahli Golden Circle contohnya seperti hadiah-hadiah menarik menerusi Cabaran Aktiviti Wakil Avon; lebih tinggi status anda, lebih banyak hadiah yang boleh anda perolehi.
  3. Sebagai ahli GC, anda juga berhak menikmati kadar kredit yang lebih tinggi dan tempoh masa pembayaran balik yang lebih panjang.
BAGAIMANA UNTUK MENJADI GC?
  1. Anda hanya perlu menjual kepada pelanggan anda dan capai sekurang-kurangnya RM 5,000 jualan bersih peribadi dalam setahun untuk layak menjadi ahli GC.
  2. Jualan bersih peribadi untuk penentuan pencapaian status GC anda di ambil kira bermula daripada 1hb Jan sehingga 31 Disember setiap tahun. Status pencapaian anda melayakkan anda menikmati kelebihan-kelebihan ahli GC pada tahun berikutnya.
  3. Untuk terus menikmati kelebihan ahli GC, anda hanya perlu mencapai semula tahap keahlian GC pada tahun berikutnya.
  4. Lebih tinggi anda jual, lebih tinggi diskaun yang anda perolehi, lebih tinggi peluang pendapatan anda.
  5. Jualan yang lebih banyak juga melayakkan anda memperolehi Bonus Pencapaian Suku Tahunan (tertaluk kepada syarat dan peratauran).
ISI BORANG PERMOHONAN JADI DEALER AVON

2 comments: